.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست هئيت بوكس مازندران منصوب شد

شمال نيوز- مراسم معارفه سرپرست جدید هيئت بوكس استان در محل سالن اجتماعات اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با حضور جمشیدپناه معاون اداره کل ورزش و امور جوانان و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شمال نيوز - جمشیدپناه در شروع این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های مدیران قبلی گفت : با روحیه ای که در علي بابایی کارنامی دیده می شود قطعا شاهده پیشرفت در رشته بوکس استان خواهیم بود.


وی افزود : رشته بوکس از رشته های مدال آور در تمامی صحنه ها می باشد و هدف ما از این انتخاب افزودن توان مضاعف به این رشته پرطرفدار است.


معاون اداره کل ورزش و امور جوانان خاطرنشان کرد : حضور پیشکسوتان این رشته ورزشی در کنار هم و ارائه مشاوره های لازم به سرپرست جدید روزهای خوبی را در آینده برای بوکس استان بوجود خواهد آورد .

علی بابایی کارنامی سرپرست جدید هیئت بوکس استان مازندران اظهار داشت : امیدواريم با تعامل با نخبگان و پیشکسوتان این رشته ورزشی تمامی توان خود را جهت پیشبرد اهداف بوکس استان بکار ببنديم.


وی گفت : همیشه تلفیقی از تجربه و تخصص م دانش باعث پیشرفت در تمام كارها شده است و با توجه به اینکه مدیریت بنده  از نوع مشارکتی است لذا استفاده از نقطه نظرات و مشاوره های پیشکسوتان،نخبگان و خاك خورده هاي بوكس  برای من بسیار مهم است و از همین تریبون اعلام مي كنم که به کمک آنان نیاز دارم.


سرپرست هیئت بوکس مازندران تصریح کرد : با توجه به اینکه بوکس یک رشته ورزشی زیربنایی می باشد باید با مشارکت جمعی به برنامه ریزی دقیق پرداخته و استعداد یابی را در دستور کار خود قرار دهیم.


وی افزود: : امیدواریم با پیگیری ها و هماهنگی های مختلف با نخبگان این رشته و مسئولین مربوطه شاهد برگزاری لیگ بوکس منظمی در استان باشیم.

بابايي كارنامي به برگزاري مجمع اين رشته ورزشي اشاره كرد و گفت:با همدلي كه بين ورزشكاران ،مربيان،پيشكسوتان،داوران و مسولين اين رشته وجود دارد اميدواريم سكان مديريت اين رشته ورزشي در استان را به شخصي توانمند بسپاريم.

سرپرست هئيت بوكس استان مازندران قبول مسوليت را كمك به اين رشته ورزشي دانست و اذعان داشت:براي ارتقاء جايگاه رشته ورزشي بوكس در استان نياز به كمك همه مسولين است و سعي خواهيم كرد افراد توانمند را براي كمك دعوت كنيم تا با هم فكري و تعامل به روزهاي خوش آينده قدم برداريم./خ210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 فروردين 1392
جناب اقای بابایی کارنامی خدمت حضرت عالی تبریک عرض میکنم ومطمئنم که با مدیریتی که در شما می باشد بوکس به سر منزل مقصود میرسد.موفق وپیروز باشید. مهدی رحمانی
ایرانی 26 فروردين 1392
امید وارم مثمر ثمر باشید و ناک اوت نشوی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.